مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:252022-12-12سياسي

 بیانیه گام دوم انقلاب، سند فرداستی برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران عنوان کرد که تحقق شعار تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام، چشم انداز مورد نظر برای برنامه چهارم توسعه شهر تهران است.

- مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران عنوان کرد که تحقق شعار تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام، چشم انداز مورد نظر برای برنامه چهارم توسعه شهر تهران است.

امیر شهرابی در گفت وگو با ایسنا، در مورد رویکرد سند برنامه چهارم شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه چهارم شهرداری تهران بر پایه مبانی انسان شناسی و بنیان های اعتقادی مبتنی بر ارزش های معنویت، عدالت، آزادی، استقلال و پیشرفت و باورهای مردم سالاری دینی، ولایتمداری، انسجام و وحدت گرایی، تعاون و ایثار، مسئولیت پذیری، نوآوری و تحول خواهی بنا شده است، گفت: از مهمترین اسناد فرادستی در تدوین برنامه چهارم می توان به بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری، طرح های جامع و تفصیلی شهر تهران و اولویت های 34 گانه ابلاغی شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد.

وی افزود: همچنین این برنامه با تمرکز بر اسناد بالادستی و بهره گیری از اصول حاکم بر تدوین برنامه هفتم توسعه کشور، تجارب برنامه های پیشین شهر و شهرداری و همچنین دیدگاه فعلی شورای اسلامی شهر تهران، با نگاه مسئله محوری تدوین شده است که بر اساس این رویکرد، برنامه چهارم، با شناخت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بیانیه گام دوم انقلاب، سند فرداستی برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران

 بیانیه گام دوم انقلاب، سند فرداستی برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران